[Gelistirici] [Uludag-commits] r24052 - trunk/kde4/history-manager/po

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
25 Haz 2009 Per 16:11:05 EEST

Thu, 25 Jun 2009 16:01:30 +0300, Necmettin Begiter
<necmettin.begiter at gmail.com> :

> İngilizce bilgim zayıftır ama "current"ın anlamlarından biri de
> "güncel"dir diye biliyorum.
Buradaki anlami "guncel" degil, "elektrik akimi" anlaminda da degil oyle
bakarsaniz. Tam karsiligi "mevcut". Eski bir sozcuk oldugu icin
kullanmayi tercih etmediginizi tahmin ediyorum.

Bu arada Ingilizce bilginiz nasil zayif anlamadim, iki mesaj once 20
yildir Ingilizce bilirim demistiniz. Iki yazinizdan birinde bir problem
var :)

Son olarak, bunlar icin bir Turkce listesi yok muydu?

                   Doruk