[Gelistirici] [Uludag-commits] r24016 - trunk/kde4/history-manager/po

İşbaran Akçayır isbaran at gmail.com
25 Haz 2009 Per 12:16:16 EEST

2009/6/25 Necmettin Begiter <necmettin.begiter at gmail.com>

> da
>
> Peki, ama meselâ ben şeyi anlayamadım bir türlü; başlatan noktalama
> işaretleri ('(', '"' vb) haricinde noktalama işaretlerinden önce
> boşluk konmaz normalde (örn. "Şöyle ki : " yazılmaz, "Şöyle ki:"
> yazılır).

Arayüzde görünüşü beni daha çok ilgilendiriyor bu noktada, gazete yazıyor
olsak
haklısın :) daha iyi duruyordur araya boşluk gelir ya da onun öncesinde
belki cümle bile olmayabilir.

> Ya da mesela (HM'de var mıydı hatırlamıyorum) gerçekten
> gerekli olmadıkça mesajlar cümle olmaz ve ! ile bitirilmese daha iyi
> olacak gibi.

Bunu anlamadım

> Pardus teknolojisi olarak geçen bir uygulamada daha
> gördüm bunu ve toparlanınca geliştirici listesine geçmeyi planladığım
> bazı şeyleri. İngilizce ve Türkçe katarlar için bir kılavuz benzeri
> birşey hazırlayayım diyorum çıkardığım bu notlardan. Tabi bu
> söylediklerim sana özel şeyler değil, genel resim için konuşuyorum..

Güzel olur, ona göre düzeltmeleri yaparız .. tabi diğer dilleri de düşünmek
lazım

%%p'de iki % arasına boşluk koymamışsam bu da benim hatam, kusura
> bakma, tekrar elden geçiriyorum şimdi dosyayı.

yok %p% iken %%p olarak değiştirmişsin ondan demiştim :)

--
İşbaran Akçayır
http://ish.kodzilla.org