[Gelistirici] [Uludag-commits] r24016 - trunk/kde4/history-manager/po

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
25 Haz 2009 Per 11:58:34 EEST

2009/6/25 İşbaran Akçayır <isbaran at gmail.com>:
> Vazgeç / İptal türü değişiklikler güzel de boşluklar diğer karakterler ya da
> mesela değiştirdiğin %%p programı bozuyor,
> sadece kelime değiştirirsen güzel olur, boşluklar dahil her şeyi bilinçli
> koyuyorum

Peki, ama meselâ ben şeyi anlayamadım bir türlü; başlatan noktalama
işaretleri ('(', '"' vb) haricinde noktalama işaretlerinden önce
boşluk konmaz normalde (örn. "Şöyle ki : " yazılmaz, "Şöyle ki:"
yazılır). Ya da mesela (HM'de var mıydı hatırlamıyorum) gerçekten
gerekli olmadıkça mesajlar cümle olmaz ve ! ile bitirilmese daha iyi
olacak gibi. Pardus teknolojisi olarak geçen bir uygulamada daha
gördüm bunu ve toparlanınca geliştirici listesine geçmeyi planladığım
bazı şeyleri. İngilizce ve Türkçe katarlar için bir kılavuz benzeri
birşey hazırlayayım diyorum çıkardığım bu notlardan. Tabi bu
söylediklerim sana özel şeyler değil, genel resim için konuşuyorum..

%%p'de iki % arasına boşluk koymamışsam bu da benim hatam, kusura
bakma, tekrar elden geçiriyorum şimdi dosyayı.