[Gelistirici] [paketler-commits] r70587 - in playground/mnurolcay/2009/programming/library: . liblastfm

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
18 Haz 2009 Per 15:33:27 EEST

2009/6/18 Gökçen Eraslan <gokcen at pardus.org.tr>

> KDE3'te ve şimdi amarok kullanan, gördüğüm insanlar. TÜBİTAK'ta çalıştığım
> ve
> en çok buradaki insanlarla muhatap olduğum için buradaki insanlar
> bahsettiklerim; Ekin, Bahadır, Ozan, ben, şimdilik bu kadar liste. Ne
> değişti
> şimdi hayatında?

Arkadaslar, karismis olmayayim ama Amarok4 gibi tam oturmamis (hatta dandik
ve anlasilamayan, sahsi fikrimdir) bir yazilim icin birbirimize boyle sert
mesajlar atmaya gerek yok. KDE4'te bile KDE3 versiyonunu kullanmak daha
mantikli geliyor halen. Belki de yaslanmisimdir degisime ayak
uyduramiyorumdur...

Ben sahsen Songbird kullaniyorum. Hepsinden daha iyi, Windows'daki
iTunes'umun veritabanini da kullanabiliyor. upstream xulrunner'i
kullanmamalari yuzunden depoya alamamamiz cok aci.

Juk veya Audacious'u ise Songbird yoksa veya hemen 1-2 yeni parca
dinleyeceksem kullaniyorum. 2009'da henuz audacious olmadigindan
kullanamiyorum tabii orasi ayri.

--
Emre