[Gelistirici] [paketler-commits] r70587 - in playground/mnurolcay/2009/programming/library: . liblastfm

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
18 Haz 2009 Per 14:45:40 EEST

> Kim bu insanlar ?  Yine farazi konuşuyorsun.

Yahu isim isim liste mi istiyorsun, ne fark edecek verdiğimde?

KDE3'te ve şimdi amarok kullanan, gördüğüm insanlar. TÜBİTAK'ta çalıştığım ve
en çok buradaki insanlarla muhatap olduğum için buradaki insanlar
bahsettiklerim; Ekin, Bahadır, Ozan, ben, şimdilik bu kadar liste. Ne değişti
şimdi hayatında?

> Amarok'un öntanımlı ses
> oynatıcısı olmasıyla ilgili muhabbetin üstünden çok sular geçti.
> O zamanki amarok ile şu ankini hiç karşılaştırdın mı ? Onur cpu/ram
> kullanımından bahsetmişti, şu anki ile bir karşılaştır istersen,

Şu anda, sıfır bir sistemde, koleksiyonda herhangi bir şarkı olmadan, ilk
açılışta:

458m  90m  43m S    0  2.8   0:01.78 /usr/kde/4/bin/amarok

_Hiç bir şey yapmadan_ 90M ram kullanıyor, bunu ben iyileşmeden sayamıyorum
pek, kusura bakma. Eskiye bakmaya bile gerek yok çünkü, birisinin masaüstünde,
tıklayıp Amarok'la mp3 çalması için, 90M bellek tüketimine evet diyemeyeceğim
aşikar. Onur'un bahsettiği şey hala geçerli değil mi sence?

> zaman amarok şu sebeplerden olmasın deniyordu bu sebepler yok şu anda ya da
> çok az, yok kararsızmış insanlar amarok'u tercih etmeyecekmiş ..
> kusura bakma da böyle insanlar gerçekten varsalar bile gelip sorunları
> yazmadıkları için bir şeyler söylemeye bir hakları yok ..

Şu anki halinin bellek tüketiminin ve kararlılığının harika olduğunu savunman
çok enteresan. Hataların farkında değilsen, hata takip sistemine gireceğim
gördüklerimi, özür diliyorum senin farkında olduğunu varsaydığım için.

> Yine varsayımlar .. Bir şey yapmadığımı nereden biliyorsun ? Daha dün
> açıldı bu mevzu, tahmin ettiğin gibi işi gücü olan insanlarız, çat diye
> sorun çözmek zorunda değilim ben. Ayrıca güncellemelerle birlikte ben dahil
> bir sürü insanın bir dünya paketi bozuldu, amarok'tan olmayabilir demem
> gayet normal.
> kde'de ilgili hata var, şu an trace yollamakla meşgulüm, sorunu çözene
> kadar ilgili applet'i iptal ettim, sorun söyledin de çözmekle uğraşmadım mı
> ?

E sorunu söylediklerinde, sorunun amarok'la alakası olduğunu düşünmediğini sen
söylemedin mi? Sonradan testçi arkadaş applet'ten olduğunu bulduktan sonra bir
zahmet upstream'e de backtrace yollayıver zaten.

> Yaz tabi ki, hata görünce söyleyeceksin, test ekibinden bir mail
> yollanmıştı, herkes hata görünce söyleyecek çözüm aklına geliyorsa
> söyleyecek filan ..
> Dağıtım dediğin böyle yürür,

Hmm, bunu düşüneceğim.

> ah test ekibinden biri benden önce anladı
> hatayı diye bir şey düşünmem ya da hissetmem mi gerekiyor ..
>
> Bunların dışında not olsun, amarok ya da başka bir paketi almak istiyorsan
> alabilirsin, adam gibi şöyle şöyle düşünüyorum ne dersin dediğinde düşünme
> / tartışma / karar verme
> yeteneklerimizi kullanıp olumlu / mantıklı sonuçlara ulaşabiliriz ..

Paketi almak isteseydim öyle söylerdim, başka bir şey anlatmaya çalışıyorum
ama uzatmayacağım artık, sıkıldım.

--
Gökçen Eraslan