[Gelistirici] [paketler-commits] r70587 - in playground/mnurolcay/2009/programming/library: . liblastfm

İşbaran Akçayır isbaran at gmail.com
18 Haz 2009 Per 13:04:39 EEST

2009/6/18 Gökçen Eraslan <gokcen at pardus.org.tr>

> Çok yakında betası çıkacak, elimizden geldiğince kararlı hale getirmeye
> çalıştığımız ve en başından beri(alfa, beta, rcler de dahil) geliştirici
> filan
> değil, son kullanıcı odaklı bir dağıtımda bu söylediğin nedenlerin pek bir
> anlamı yok.

Zaten elimizden geldiğince kararlı hale getirmeye çalışmamız lazım, amaç bu
:-)
Böyle yapıyoruz diye ya da son kullanıcı odaklıyız vs. diye bu pardus 2009 u
kararlı dağıtım yapmaz ,
pardus 2009 kararlı sürüm çıkar, o zaman kararlı sürümdeyiz deriz.
Dolayısıyla bana göre söylediğim
nedenlerin bir anlamı var, ben bu şekilde paketimi hem test ediyorum, hem
gittiği yeri görüyorum,
hem sorunlarını çözüyorum, belli bir noktada çok daha az sıklıkta, çok daha
dikkatli güncellemeler yapacağım
ama o noktada değiliz henüz.

> yeni geliştirilen, kararsız bir paketi
> güncel tutarak, sıkı takip ederek aslında kararlılığını sağlamış oluyoruz
> ..

Kararsız ve güncel paketler yerine kararlı ve kısmen daha eski paketleri
> tercih ediyoruz, aksini düşündürten bir durum varsa söyleyebilirsin.

Kararsızdan ne kastettiğini söylersen belki bir şeyler söyleyebilirim. Bir
sorunla karşılaştıysan, şöyle
kararsız şurası bozuk filan diyebiliyorsan söyle ki düzeltelim.

He şu var, Firefox'ta RC'deyiz örneğin. Bunun nedenlerini söyliyeyim:

Nedenlerini söylemene gerek yok, firefox'un bakıcısı sensin, pakette bir
değişiklik yapıyorsan,
bir branch'ta gidiyorsan bildiği bir şey vardır derim .. ancak kesin
bildiğim,
emin olduğum bir sorun ya da hata varsa gidişatta onu gelip söylerim ..

Şu an maillerinde kararsız kelimesinden başka bir şey söylemedin, sorunları
bildirmeye mi üşeniyorsun ? :-)
Yapıcı bir şeyler söyle bana ki ben de tatmin olayım ve bu isteğine anlam
verebileyim .. genel olarak böyle gidiyoruz o da gözüme batıyor gibi
bir şey söylüyorsun ben de ciddiye alamıyorum malesef bu haliyle