[Gelistirici] [paketler-commits] r70587 - in playground/mnurolcay/2009/programming/library: . liblastfm

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
18 Haz 2009 Per 12:37:21 EEST

> Kısacası bir şeyin kararlılığını tehlikeye atmıyoruz, kararsız /
> geliştiriciye yönelik bir dağıtımda

Çok yakında betası çıkacak, elimizden geldiğince kararlı hale getirmeye
çalıştığımız ve en başından beri(alfa, beta, rcler de dahil) geliştirici filan
değil, son kullanıcı odaklı bir dağıtımda bu söylediğin nedenlerin pek bir
anlamı yok.

Pardus 2010'a giden bi branch olsaydı svn paketinin olduğu yer, belki haklı
olabilirdin.

> yeni geliştirilen, kararsız bir paketi
> güncel tutarak, sıkı takip ederek aslında kararlılığını sağlamış oluyoruz
> ..

Kararsız ve güncel paketler yerine kararlı ve kısmen daha eski paketleri
tercih ediyoruz, aksini düşündürten bir durum varsa söyleyebilirsin.

He şu var, Firefox'ta RC'deyiz örneğin. Bunun nedenlerini söyliyeyim:

1- Mozilla ailesi alfa/beta/RC releaselerine neredeyse hiçbir yazılımda
görülmediği kadar özen gösterir ve genellikle büyük kararsızlık problemleri
yaşanmaz. (Sende yaşadığımız durum, benim eklediğim bir değişiklik + senin
binary sürücü kullanmandan kaynaklıydı)

2- Pardus 2009 çıkana kadar 3.5 Final Release çıkacak ya da, bundan bir kaç
sonraki RC yayınlanmış olacak ve bu da kesinlikle kullanılabilir kararlılıkta
olacak, bu yüzden şu anda 3.5 branchındayız.

--
Gökçen Eraslan