[Gelistirici] [paketler-commits] r70587 - in playground/mnurolcay/2009/programming/library: . liblastfm

İşbaran Akçayır isbaran at gmail.com
18 Haz 2009 Per 12:22:37 EEST

2009/6/18 Gökçen Eraslan <gokcen at pardus.org.tr>

> İşbaran bu arada, amarok'u 2.1 stable tarball'a geçirip, sadece bir şey
> düzelttiğine emin olduğun commitleri yama olarak pakete alsan olur mu? Bu
> şekilde kararlılığını tehlikeye atmış oluyoruz uygulamanın.

Pardus 2009 alfa aşamasında bir dağıtım değil mi ben mi yanılıyorum ?
2008'de bir güncelleme yapmıyorum fark etmişsindir.
2009'da amarok'u ve gidişatını hızlıca takip amaçlı, kimi zaman
last.fmsorunlarını çözmek, kimi zaman video applet gibi yeni
özellikleri *geliştirici* arkadaşlarla bir an önce paylaşabilmek, bugün de
gördüğün gibi bir sorunu gidermek için bu güncellemeleri yapıyorum.

> KDE 4.3'te de bir ton bugfix var ama SVN'e geçmiyoruz çözüm olarak.

KDE 4.3 ü stable olarak sunabilecek olsanız geçirirdiniz diye tahmin
ediyorum, bugfix yapıcam ya da yeni özellik eklenmiş diye şurası burası
çalışmayan bir
amarok sunmuyorum tecrübe edebileceğin gibi ..

Kısacası bir şeyin kararlılığını tehlikeye atmıyoruz, kararsız /
geliştiriciye yönelik bir dağıtımda yeni geliştirilen, kararsız bir paketi
güncel tutarak, sıkı takip ederek aslında kararlılığını sağlamış oluyoruz ..

bence

--
İşbaran Akçayır
http://ish.kodzilla.org