[Gelistirici] [Uludag-commits] r23647 - trunk/pisi/po

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
13 Haz 2009 Cmt 00:31:13 EEST

#9873. Bir adet bugzilla listemiz var bütün hata aktivitesinin
yansıdığı. Girilen hataların büyük bir çoğunluğu zaten yanlış bileşene
giriliyor ne yazık ki.

Neyse kısacası burda sorun senin görüp de müdahale etmekte gecikmenden
ziyade sorumlu olduğun bir konuda başkalarının girişimde bulunmasına
şaşırman bence. trunk altında onlarca çeviri eksiği ve hatası olan temel
Pardus teknolojileri var, bugzilla var, gönüllü olan herkes bunlara
katkıda bulunabilir diye düşünüyorum. Ha kötü veya yanlış bir çeviri
olursa burada ya da Türkçe listesinde tartışıp düzeltebilirsin,
düzeltebiliriz.

İyi akşamlar