[Gelistirici] Fwd: Otomatik gözardı etme bildirimi

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
11 Haz 2009 Per 15:11:21 EEST

On Thursday 11 June 2009 11:48:26 Türker Sezer wrote:

> Ayrıca şu an farm mesajları için makul bir filtre bile oluşturmak
> mümkün değil maalesef. Diğer değişiklikleri yapana kadar en azından
> mesajların filtrelenebilmesi adına postaların gönderen adresini
> değiştireyim dediydim lakin listenin tek bir adresten mail kabul
> ettiğini unutmuşum.

Bu tip değişikliklerden sonra farm ilk kez çalıştığında listeye mesajın düşüp
düşmediğini her zaman kontrol etmek lazım, typo olur, hata olur
farketmeyebiliriz.

--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroğlu <ekin_at_pardus.org.tr>

... What if what you do to survive // Kills the things you love - [Bruce
Springsteen / Devils & Dust]