[Gelistirici] Fwd: Otomatik gözardı etme bildirimi

Taner Taş taner at pardus.org.tr
11 Haz 2009 Per 12:07:16 EEST

Thursday 11 June 2009 günü (saat 11:48:26) Türker Sezer şunları yazmıştı:

> Beklemede olan mailları onaylayıp bu adrese de erişim yetkisi verirsen
> en azından contrib ve pardus farmlarından gelen postaları
> ayırabiliriz.
>
> Daha sonra da Ozan müsait olduğunda farm koduna ilgili eklemeyi yapıp
> gelen postaları düzgünce alırız.

Liste, üye olmayanları reject edecek şekilde ayarlı ve moderated da olsa, bu
gönderime kapalı olduğu için bu ayarı değiştirmenin gereği yok. Yeni
oluşturduğun epostayı gönderici listesine ekledim dün. Sorun yaşanacağını
sanmıyorum.

Taner