[Gelistirici] gtk2 pakhandler'ı ve simgeler

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
10 Haz 2009 Çar 20:47:05 EEST

Selam,

gtk2'nin pakhandler'ı, işlenen pakette /usr/share/icons/hicolor'a giden
bir simge varsa, update-icon-cache çağırıyor.

Bir paketten 1 simge çıksa bile o cache güncelleneceğinden aslında, ilk
karşılaştığında bir defa cache'ı güncelletmesi yeterli ancak her simge
yakaladıktan sonra tekrar tekrar update-icon-cache çağırıyor.

Şöyle bir şeyler yaptım ve paketi düzelttim:

ozan2009-pardus ~ # pisi sf /usr/share/icons/hicolor/ | gawk '{print
$1}' | sort | uniq > packages
ozan2009-pardus ~ # cat packages
amarok
cups
digikam
djvu
gimp
google-gadgets
kdeadmin
kdebase
kdebase-runtime
kdebase-workspace
kdeedu
kdeedu-marble
kdegraphics
kdelibs
kdemultimedia
kdenetwork
kdepim
kdesdk
kdeutils
notification-daemon
phonon-gstreamer

Bu toplam 21 paketi, --ignore-comar ile tekrar kurdum ve pakhandler'da
değişiklik yaparak karşılaştırdım. Depodaki gtk2 ile 2 dakika 32 saniye
sürdü tüm paketlerin yapılandırılması, değişiklikten sonra 22 saniye.

Bu simgeler yeni yeni mi oraya install edilmeye başladılar bilmiyorum
ama ilk kurulum + güncelleme sırasındaki yapılandırmalardan yüklüce bir
zaman daha kazanmış olduk böylece.