[Gelistirici] Fwd: Otomatik gözardı etme bildirimi

Türker Sezer turkersezer at tsdesign.info
11 Haz 2009 Per 11:48:26 EEST

2009/6/10 Taner Taş <taner at pardus.org.tr>:
> Merhaba,
>
> Contrib buildfarm'da herhangi bir oynama mı yapıldı?
>
> Contrib farmındani buildfarm listesine önceki başarılı gönderim
> buildfarm at pardus.org.tr eposta adresiyle gönderilmiş. sonrasında listeye
> takılan bildirimler contrib-buildfarm at pardus.org.tr ile gönderilmiş ve doğal
> olarak listeye takılmış.

Listede daha önce konuştuğumuz farmdan gelen postaların düzgün
threadlenebilmesi ile ilgili biraz araştıma yaptım dün. Doruk'un daha
önce söylediği gibi farmın attığı postalarda her seri için kendimizce
bir message-id belirleyip bunu belirtmek yeterli olacak gibi duruyor.
(O zaman okuyunca bu kadar basit olabileceğine ihtimal vermemiştim.)

Ayrıca şu an farm mesajları için makul bir filtre bile oluşturmak
mümkün değil maalesef. Diğer değişiklikleri yapana kadar en azından
mesajların filtrelenebilmesi adına postaların gönderen adresini
değiştireyim dediydim lakin listenin tek bir adresten mail kabul
ettiğini unutmuşum.

Beklemede olan mailları onaylayıp bu adrese de erişim yetkisi verirsen
en azından contrib ve pardus farmlarından gelen postaları
ayırabiliriz.

Daha sonra da Ozan müsait olduğunda farm koduna ilgili eklemeyi yapıp
gelen postaları düzgünce alırız.

Türker