[Gelistirici] contrib-2009 için tek depo adresi

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
7 Haz 2009 Paz 16:38:23 EEST

On Sat, 6 Jun 2009 23:42:08 +0300 (EEST)
Taner Taş <taner at pardus.org.tr> wrote:

> yanlış hatırlamıyorsam 2008 - 2008.1 arası packages alan adı ile
> yaşadığımız ciddi bir sorunun akabinde bu konuyu tartışmıştık.

 Evet hatırladım, ama orada da paketler alt alan adını atalım diye
konuşmamıştık. Packages a odaklanalım, paketler de packages ı göstersin
şeklinde konşmuştuk.

> repokit'de gerekli değişiklikler yapılır ve kullanıcılara paketler
> sunucusunun resmi olarak packages alan adı altında hizmet vereceği
> duyurulursa neden olmasın?

 Olayı toparlarsak (Ekin güzel açıklamış zaten), şu anda bu konuda
kritik sorunumuz repokit aracının (yani paketler web arayüzünün) dil
desteğinin "on the fly" olmaması anladığım kadarıyla. O iş hallolunca
da server alias la paketler -> packages göstererek bakımı daha rahat
bir yapıya geçebiliyoruz.

 O zaman bu aracın tarayıcı diline göre dil göstermesini sağlayacak
birşeyler yapmamız lazım. Var mıdır bu konu ile ilgilenmek isteyen ?