[Gelistirici] contrib-2009 için tek depo adresi

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
7 Haz 2009 Paz 02:17:31 EEST

Merhaba;

Saturday 06 June 2009 tarihinde, Onur Küçük şunları yazmıştı:

>  ben bu kararı ne zaman nerede aldığımızı hatırlamıyorum

Normal, bu şekilde konuşmadık çünkü - packages / paketler'i alias olabilecek
hale getirelim, değişiklikler tek yerde yapılsın, hata yapma olasılığı
azalsın diye konuştuk.

>  böylece tek documentroot, paketlerin konulduğu tek dizin / depomuz
> olur, symlink vb. şeylerle uğraşmayız (niye uğraştık ki zaten bugüne
> kadar), dışarıdan bakan kullanıcılar için de hayatlarında bir şey
> değişmemiş olur

Önemli nokta bu zaten. Zamanında web sitesindeki belgelerin adresleri
değiştiğinde o belgelere verilen linkleri aylarca düzelte(e)medik, hala
google'da arayınca kırık linkler çıkıyor.. Çok çok daha yoğun kullanılan bir
adresi -ölümcül bir zorunluluk da yokken - kaldırmanın hiç bir getirisi yok.
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]