[Gelistirici] contrib-2009 için tek depo adresi

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
7 Haz 2009 Paz 00:41:48 EEST

Merhaba,

Sat, 06 Jun 2009 15:37:18 +0300, Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr> :

> Dağınık yapımızdan kurtulmamız gerekiyor artık, bunu kabul etmeye
> çalışın. Kimse Türkçe'den bir şekilde vazgeçmeye çalışmıyor ancak
> domain adında paketler bulundurmanın ne Ali'ye, ne Veli'ye, ne bana
> hiçbir faydası yok, kafa karıştırıyor, bakım yükü artıyor, her ara
Bazi seyleri anlamakta gucluk cekiyorum.

Ek is yuku getiriyor da gettext destegini cope atiyor muyuz
yazilimlarin icinden?

Soylediklerinin hepsi sunucuda sistem yoneticisi tarafindan yazilacak
bir-iki betikle bile cok kolaylikla yonetilebilecek isler.

Daginikligin nedeni, bunlarin "yuk" olmasi degil, duzgun yonetilmeye
zaman ayrilamamasi gibi gozukuyor disaridan.

                   Doruk