[Gelistirici] contrib-2009 için tek depo adresi

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
6 Haz 2009 Cmt 15:37:18 EEST

Türker Sezer wrote:
> Çözüm önerisi
> ---------------------
> Bu arada, tek problem sunucu tarafındaki zorluklarsa ve bunları daha
> makul bir yolla çözmeyi düşünmezseniz (bknz. Doruk'un yazdıkları) şu
> anki düzende ilgili dizindeki güncellemeleri yapmam için benim
> kullanıcıma gerekli yetkileri verebilirsiniz. Böylece sizi bu alt alan
> adının bakımı yükünden de kurtarmış olabilirim.

Eski subdomainler yönlendirme olarak packages.pardus.org.tr'ye işaret
etsin, hiçbir şey kırılmasın.
packages.pardus.org.tr'nin içeriğini TR/ENG olarak ayarlayacaktı Taner
sanırım tarayıcının diline göre, bence en makulü bu.

Dağınık yapımızdan kurtulmamız gerekiyor artık, bunu kabul etmeye
çalışın. Kimse Türkçe'den bir şekilde vazgeçmeye çalışmıyor ancak domain
adında paketler bulundurmanın ne Ali'ye, ne Veli'ye, ne bana hiçbir
faydası yok, kafa karıştırıyor, bakım yükü artıyor, her ara sürüm
çıktığında 2 tarafın da linkleri güncelleniyor, es kaza, insanız hepimiz
unutulunca 5-6 ay önce olduğu gibi packages.pardus.org.tr'nin kararlı
depo linki test deposuna işaret edebiliyor.

Her subdomainimizi bir TR bir ENG olarak çiftlemek mi gerekiyor yani?
svn.pardus.org.tr için de o zaman Türkçe bir karşılık mı bulmamız gerekiyor?

Her depo için X.pardus.org.tr de bana çok mantıklı gelmiyor.
packages.pardus.org.tr/depoadi-surum(-test)/pisi-index.xml.bz2 olması
gereken, içgüdüsel hiyerarşiyi temsil ediyor. contrib.pardus.org.tr çok
anlamsız, apayrı bir içerik/depoymuş gibi duruyor, sanki orada paket
sunulmuyor da başka şeyler varmış gibi packages/paketler subdomaininden
ayrı olması garip.

Taner'in yapmak istediğine +1,

Türker'in linkler kırılmasın geriye dönük uyumluluk olsun'una
-yönlendirme yaparak- +1,

subdomain başına içeriğe -1,
paketler.pardus.org.tr->packages.pardus.org.tr'ye yönlendirilir, ve web
tarayıcı diline göre içerik sunulur.

İyi haftasonları