[Gelistirici] Commit maillerini düzenleme.

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
31 Tem 2009 Cum 16:08:18 EEST

On 31 Temmuz 2009 Cuma 16:00:10 Ozan Çağlayan wrote:

> Hmm, component bilgisinin tam yolu vermesi bence de işe yarar bir şey.
>
> Nasıl yapalım o zaman?
>
> Commit mesajının bir kısmını eklemek, arka arkaya N tane e-posta
> başlığının sıralamasının hizasını da biraz bozacak.
>
> Bir fikir birliğine varılsın önce sonra uğraşayım.

 commit mesajını eklemek bana anlamlı gelmiyor, bir kaç satırlık komit
mesajları olduğunda neye göre kırpacağız, nasıl düzgün göstereceğiz ki ?
Ayrıca bir şeye göre kırparsak ben her komit postasında "bu mesajın tamamı mı
değil mi" diye zaten body yi mutlaka okuyacağım. Şu ana kadar bir sıkıntı
yaşamadım bunda.

> Bu arada hook'un hangi dizinlerinin değiştiğini anlayan kısmı biraz
> garip çalışıyor. Her değişiklik de bir commondir bir de dirlist
> değişkeni oluşturuyor.
>
> Sadece tek dizinde değişiklik varsa,
>   commondir boş, dirlist = "2009/devel" oluyor mesela.

 cd svn/X/Y && svn ci Z

 ile

 cd svn/X/Y/Z && svn ci

 bile farklı döndürüyor hatta :-/ Svn böyle veriyor ama çıktıyı, yapılabilecek
bir şey var mı bilmiyorum (çok da rahatsız değilim gerçi)

 eline sağlık