[Gelistirici] Commit maillerini düzenleme.

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
31 Tem 2009 Cum 17:43:37 EEST

On Friday 31 July 2009 04:08:18 pm Onur Küçük wrote:
>  commit mesajını eklemek bana anlamlı gelmiyor, bir kaç satırlık komit
> mesajları olduğunda neye göre kırpacağız, nasıl düzgün göstereceğiz ki ?
> Ayrıca bir şeye göre kırparsak ben her komit postasında "bu mesajın tamamı
> mı değil mi" diye zaten body yi mutlaka okuyacağım. Şu ana kadar bir
> sıkıntı yaşamadım bunda.

Sonraki e-postasında Fatih'in de dediği gibi, önce tek satırlık açıklama,
sonrasında çok satırlı açıklama yazabiliriz.

Mesaj kırpma içinse tek satırlık açıklamaya belli bir limit koyarız, örneğin
40 karakter, eğer 40 karakterden uzunsa 40. karakterden sonra üç nokta koyar.
Tabi uzuna açıklaması varsa yine üç nokta koyması gerekiyor.

Eğer tam path gerçekten gerekli diyorsak Gürer'in önerisi bu konuda en
mantıklısı bence.

[2009-devel] kernel/default/kernel: Adjust NMAP_MIN_ADDR
[2009-stable] multimedia/video/vlc: Fix CVE-12345. Lorem ipsum dolor sit amet,
consectetu...

Kısa açıklama olmasın diyorsak ona da OK.

[2009-devel] kernel/default/kernel
[2009-stable] multimedia/video/vlc
[2009-stable] application/utils/diff
[2008-devel] multimedia/video/mplayer

Böylesi de gayet kullanışlı bence. [paketler-commits] r13453424 kesinlikle
atmalıyız.

Ben şu halinden çok rahatsızım açıkcası. Belki hepimiz alıştığımız için o
kadar rahatsızlık vermiyordu ama projeden 4-5 ay çekilip tekrar gelince commit
listesi çok kullanışsız geldi :) Yeni başlayacak olanları düşünemiyorum bile.

Tabi sadece benim için değiştirilsin demiyorum, herkes görüşlerini bildirirse
çok sevineceğim. Böylelikle en kullanışlısını ve hepimizi memnun edenini
belirleyebiliriz.

İyi çalışmalar,
Eren