[Gelistirici] Commit maillerini düzenleme.

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
31 Tem 2009 Cum 16:00:10 EEST

Onur Küçük wrote:
>  Görselliğini belki değiştirebiliriz ama svn kökünü sona almak mantıklı
> gelmiyor bana, yeri geliyor devel e yapılan komitlere göz ucuyla bakarken
> stable a yapılan değişiklikleri tek tek okuyorum. Belki şöyle bir şey olabilir
>
> [paketler-commits] [2009-devel] r1453 multimedia/video/oplayer

Hmm, component bilgisinin tam yolu vermesi bence de işe yarar bir şey.

Nasıl yapalım o zaman?

Commit mesajının bir kısmını eklemek, arka arkaya N tane e-posta
başlığının sıralamasının hizasını da biraz bozacak.

Bir fikir birliğine varılsın önce sonra uğraşayım.

Bu arada hook'un hangi dizinlerinin değiştiğini anlayan kısmı biraz
garip çalışıyor. Her değişiklik de bir commondir bir de dirlist
değişkeni oluşturuyor.

Sadece tek dizinde değişiklik varsa,
  commondir boş, dirlist = "2009/devel" oluyor mesela.

Ama bir paketin pspec.xml'inde + files/ dizininde değişiklik yapıldığında
  commondir = "2009/devel/science/library/ntl" dirlist ise ". files/"
oluyor.

Kısacası biraz çöp ve karmaşık.

P.S: From işini hallettim, bir de diffstat çıktısı koydum, şık oldu. Şu
an devreye almadım.