[Gelistirici] Commit maillerini düzenleme.

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
31 Tem 2009 Cum 15:52:11 EEST

On 31 Temmuz 2009 Cuma 12:26:33 Eren Türkay wrote:
> Selamlar,
>
> Sizlere nasıl geliyor bilmiyorum ama şu durumda commitleri takip etmek
> gerçekten işkenceye dönüşmeye başladı sanki? :)
>
> [paketler-commits] r74356 - 2008/devel/applications/multimedia/vlc
> [paketler-commits] r74348 - 2009/stable/game/strategy/liquidwar
> [paketler-commits] r74363 - in 2009/stable/multimedia/sound/qjackctl: .
> files

 Ben şu anki halinden memnunum. Revision bilgisi, devel / stable bilgisi ve
bileşen bilgisi bence olmazsa olmaz. Hangi sırada hangi pakette ne değişmiş,
bu kararlı depoya girmiş mi, girdiyse ne zaman girmiş takibini sıralı
yapabilmek çok işime geliyor. Ayrıca üzerinde değişiklik yapılan paketin hangi
bileşende olduğunu bilmek de çok önemli, svn de paketin bulunduğu yere gitmek
için subject e bakmam yeterli oluyor. Bu bilgilerin hiçbiri bana gereksiz
gelmiyor.

 Diğer dağıtımlarda bileşen verisinin olmamasının sebebi geliştirme
dizinlerinde bizim gibi "bileşen bazlı sıralama" yapmıyor olmaları. Onların
svn/cvs vs. lerinde

 $adres/$paketadi

 şeklinde kullanıldığı için mesajlar da öyle geliyor, $x/$y/$z kullansalardı
mesajları da öyle yollarlardı [1]

 Görselliğini belki değiştirebiliriz ama svn kökünü sona almak mantıklı
gelmiyor bana, yeri geliyor devel e yapılan komitlere göz ucuyla bakarken
stable a yapılan değişiklikleri tek tek okuyorum. Belki şöyle bir şey olabilir

[paketler-commits] [2009-devel] r1453 multimedia/video/oplayer

> şeklinde görünse daha iyi olmaz mıydı? Bir de e-posta'nın gönderen kısmına
> commit yapanın ismini yazsak çok harika olacak.
>
> To: erenturkay (paketler-commits at pardus.org.tr)

 (From: için tabi) Bunun faydası olabilir böyle değiştirelim

[1] http://archives.gentoo.org/gentoo-commits/