[Gelistirici] Plasma Applets

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
24 Tem 2009 Cum 11:10:56 EEST

On 23 Temmuz 2009 Perşembe 18:48:20 Gökçen Eraslan wrote:
> Evet, her ikisini de depoya almamızda bir sakınca yok bence, çünkü birisi
> her masaüstü ortamda çalışabilen arayüz, diğeriyse KDE4-bağımlı ve KDE
> masaüstü için özelleşmiş bir uygulama.

 +1

> plasmoid-XX-applet şekilde başladık, bu şekilde gidelim derim ben. Belki
> sadece plasmoid-XX ya da plasma-applet-XX demek daha doğru olabilirdi ama
> isim değişikliğinin vereceği acıyı ve isimlendirmenin şimdiki halinin de
> paketin anlamını karşıladığını düşününce böyle kalması taraftarıyım ben.

 plasmoid ismi bence fena durmuyor, hatta paket isimlerini

 plasmoid-XXXX

 şeklinde yapalım derim, yazılımın adı mesela weather-applet ise zaten
plasmoid-weather-applet  olacak paketin adını, ama kural olarak mutlaka paket
adının sonuna applet koymayalım

> plasmoid'leri olabildiğince kararlı depoya almakta fayda var bence, KDE4
> dağıtımı olduğumuzu ve plasmoidlerin Plasma'nın güzelliklerini
> yansıttıklarını düşündüğümüzde bu bana daha mantıklı geliyor.

 bencede ana depoya almalıyız, sadece KDE ye özel olduğu ve KDE altında
çalıştıkları için desktop.kde.addon a koymamız uygun olur