[Gelistirici] Plasma Applets

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
23 Tem 2009 Per 19:36:34 EEST

23 Temmuz 2009 Perşembe günü (saat 18:48:20) Gökçen Eraslan şunları yazmıştı:

> plasmoid-XX-applet şekilde başladık, bu şekilde gidelim derim ben. Belki
> sadece plasmoid-XX ya da plasma-applet-XX demek daha doğru olabilirdi ama
> isim değişikliğinin vereceği acıyı ve isimlendirmenin şimdiki halinin de
> paketin anlamını karşıladığını düşününce böyle kalması taraftarıyım ben.

Aslında depoda bu isimde olan 2 paketimiz var. İsimlendirme konusunda plasma-
applet-XX taraftarıyım şahsen. Buna karar verip yol yakınken sadece 2 paketi
düzelterek devam edebiliriz. Bu konuda genel kanı nedir? Öneriler, fikirler?