[Gelistirici] Plasma Applets

H. İbrahim Güngör h.ibrahim.gungor at gmail.com
24 Tem 2009 Cum 16:11:57 EEST

24 Temmuz 2009 Cuma günü (saat 11:10:56) Onur Küçük şunları yazmıştı:

>  +1

>  plasmoid ismi bence fena durmuyor, hatta paket isimlerini
>
>  plasmoid-XXXX
>
>  şeklinde yapalım derim, yazılımın adı mesela weather-applet ise zaten
> plasmoid-weather-applet  olacak paketin adını, ama kural olarak mutlaka
> paket adının sonuna applet koymayalım

Bence de. Fatih'in başlattığı bir thread vardı bu konuyla ilgili bulamadım
şimdi. plasmoid ile plasma-applet arasındaki farkla ilgili. Paket adında
applet olmadığı durumlarda plasmoid-XXX-applet kullanmak mantıklı gelmedi
bana.

--
H. İbrahim Güngör  <h.ibrahim.gungor () gmail ! com>