[Gelistirici] [paketler-commits] r72753 - 2009/devel/kernel/default/drivers/module-virtualbox

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
15 Tem 2009 Çar 21:31:47 EEST

Fatih Aşıcı wrote:

> Bu isimler biraz kafa karıştırıcı olmadı mı? userspace tarafından olan başka
> virtualbox paketleri olduğunu da düşünürsek virtualbox-userspace biraz garip
> oldu gibi geliyor bana. module-virtualbox-common, module-config-virtualbox,
> falan mı desek?
>
> Bir de bu dosyaları ayırmaya gerçekten gerek var mıydı? Aynı kuralın birden
> fazla bulunması sorun mu çıkardı? Ben bu dosyalara -pae uzantısı verip
> çakışmalarını engellemeyi düşünüyordum da. Hatta nvidia-current paketinde
> yaptım bile.

Böyle daha temiz olduğunu düşündük Onur'la. Hem modprobe kuralları hem
de udev kuralları x 2 güzel bir şey değil.

Ayrıca olay sadece kural da değil bazı paketlerden userspace toollar
çıkıyor (ndiswrapper mesela). Bunların da bir defa çıkması gerekiyor.

Bunun sonucunda "Sadece .ko çıkartan module-* paketi" ve ".ko dışında
her şeyi içeren -userspace" paketi olarak değiştirelim yapıyı dedik.

module-'ü attık başından aslında module olmadığı için. ama
module-virtualbox-userspace falan da yapabiliriz belki?

Bu arada zorg bu -pae paketleriyle çalışacak mı?