[Gelistirici] [paketler-commits] r72753 - 2009/devel/kernel/default/drivers/module-virtualbox

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
15 Tem 2009 Çar 21:37:16 EEST

On Wednesday 15 July 2009 21:31:47 Ozan Çağlayan wrote:
> Ayrıca olay sadece kural da değil bazı paketlerden userspace toollar
> çıkıyor (ndiswrapper mesela). Bunların da bir defa çıkması gerekiyor.

Bunların zaten ayrı olması gerekiyordu. nvidia ve fglrx sürücülerinde hep
ayırmıştım. Sadece bu kurallar kalmıştı.

> Bunun sonucunda "Sadece .ko çıkartan module-* paketi" ve ".ko dışında
> her şeyi içeren -userspace" paketi olarak değiştirelim yapıyı dedik.
>
> module-'ü attık başından aslında module olmadığı için. ama
> module-virtualbox-userspace falan da yapabiliriz belki?

Böyle daha iyi olur gibi geldi bana. En azından  modül ile ilgili dosyalar
olduğu anlaşılıyor.

> Bu arada zorg bu -pae paketleriyle çalışacak mı?

zorg modül paketlerinin isimleriyle ilgilenmiyor. xorg-video-* paketlerinden
çıkıyor betikler. xorg-video-hede paketi AnyDependency ile module-hede ve
module-pae-hede paketlerine depend edecek. Sadece şöyle bir sorun var: PM ile
xorg-video-hede seçildiğinde öntanımlı olarak module-hede yüklenecek. pae
kullanan kullanıcılara pae için olan modül paketlerini kurmaları gerektiğini
ayrıca söylememiz gerekecek.