[Gelistirici] [paketler-commits] r72753 - 2009/devel/kernel/default/drivers/module-virtualbox

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
15 Tem 2009 Çar 21:27:39 EEST

On Wednesday 15 July 2009 20:46:14 paketler-commits at pardus.org.tr wrote:
> +    <Package>
> +        <Name>virtualbox-userspace</Name>
> +        <Summary>FIXME</Summary>
> +        <Conflicts>
> +            <Package releaseTo="8">module-virtualbox</Package>
> +        </Conflicts>
> +        <Files>

Bu isimler biraz kafa karıştırıcı olmadı mı? userspace tarafından olan başka
virtualbox paketleri olduğunu da düşünürsek virtualbox-userspace biraz garip
oldu gibi geliyor bana. module-virtualbox-common, module-config-virtualbox,
falan mı desek?

Bir de bu dosyaları ayırmaya gerçekten gerek var mıydı? Aynı kuralın birden
fazla bulunması sorun mu çıkardı? Ben bu dosyalara -pae uzantısı verip
çakışmalarını engellemeyi düşünüyordum da. Hatta nvidia-current paketinde
yaptım bile.