[Gelistirici] Çeviriler

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
15 Tem 2009 Çar 18:48:19 EEST

2009/7/15 Türker Sezer <turkersezer at tsdesign.info>:
> Ben bu çalışmaların bitmek üzere olduğu zamanları da hatırlıyorum.
> Lakin o zamandan beri 2 Pardus ara sürümü çıktı, bir ana sürüm yolda
> ama bir web sayfası çıkamadı. Bunun olacağını düşünerek işleri
> ötelersek daha çok bekleriz gibi geliyor.

Ben de artık beklemiyorum zaten.O yüzden SVN property kullanımını
önerdim. SVN property kullanmaya başladığımızda çeviri için bir arayüz
hazırlamak, istatistiksel takip vb çok kolay olacak. Örneğin o [2]
sayfasında Kaptan4'ün istatistiklerinin olmamasının sebebi o altyapıyı
hazırlayanın ya da o istatistiklerin güncel kalmasından sorumlu olan
kişinin (var mı öyle birisi?) Kaptan4'le ilgili olarak o sayfayı
güncellememesi (eleştirmek için söylemiyorum elbette).