[Gelistirici] Çeviriler

Türker Sezer turkersezer at tsdesign.info
15 Tem 2009 Çar 18:38:58 EEST

2009/7/15 Necmettin Begiter <necmettin.begiter at gmail.com>:

> Evet, bazı şeyleri oradan takip edebiliyoruz, ama herşeyi takip
> edemiyoruz. groups.xml gibi bazı dosyalarla ilgili istatistik yok
> mesela orada.

Eksikler varsa tamamlanması gerekiyor elbette.

> Zaten svn properties olayına geçersek (hoş, bir kişi hariç kimse yorum
> belirtmedi ama) o sayfayı da daha dinamik hale getirmek mümkün olacak.

Bu sayfa nasıl oluşuyor bilmiyorum ama güncelleme için bir betik
çalıştırmak gerekiyorsa bunu her gün çalışacak hale getirmek yeterli
olur heralde.

> Bildiğim kadarıyla pardus.org.tr için bir yeniden yapılandırma süreci
> işletiliyor şu anda, kaç aya biter bilmiyorum ama bunu da hallederler
> diye umuyorum :)

Ben bu çalışmaların bitmek üzere olduğu zamanları da hatırlıyorum.
Lakin o zamandan beri 2 Pardus ara sürümü çıktı, bir ana sürüm yolda
ama bir web sayfası çıkamadı. Bunun olacağını düşünerek işleri
ötelersek daha çok bekleriz gibi geliyor.

Türker