[Gelistirici] [Uludag-commits] r24858 - trunk/kde4/sysinfo/po

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
15 Tem 2009 Çar 18:30:44 EEST

2009/7/15 H. İbrahim Güngör <h.ibrahim.gungor at gmail.com>:
> Klasör de mi karar kıldık şimdi?
>
> Serdar'ın (Soytetir) açtığı konuya (sysinfo tr.po değişiklikleri)  yorum da
> yapmamışsın. Serdar klasörleri dizin, sen dizinleri klasör yaptın. İkinizin de
> vakitleri boşa gitti. Ortak paydada buluşsak artık diyorum?

Folder gördüğüm yerde klasör, directory gördüğüm yerde dizin
yapıyorum, bu benim için her zaman böyle oldu, bütün gönderilerimde..
Sonuçta ikisini birbirinden ayırmak gerektiğini düşünüyorum. Folder ve
directory'nin genel kullanımına bakınca folder'ın daha çok home ve
altı için, özellikle de kullanıcının kendi oluşturduğu dizinler için,
directory'nin ise /home dışındaki dizinler için kullandığını
görüyorum, ama geliştiricisi yıllardır kullanılan "root directory"
yerine "root folder" yazıyorsa ben genel kullanım kurallarına sadık
kalmakla birlikte geliştiricinin ne yaptığını bildiği ve özellikle
böyle yaptığı kabulüne dayanarak ona "kök klasör" demek durumundayım
(bence tabii).