[Gelistirici] [Contrib-commits] r11237 - 2009/stable/programming/language/perl/perl-Device-SerialPort

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
12 Tem 2009 Paz 16:07:31 EEST

Merhaba,

Sun, 12 Jul 2009 15:27:35 +0300, Serdar Dalgıç <dalgic.srdr at gmail.com> :

> bu kez de "benim paketime niye elleştin" diyenler çıkabilir, hem bence
> ninjalık yapmak yerine herkesin kendi evinin önünü temizlemesi daha
> uygun bir çözüm, böyle olması gerektiğine inanıyorum. Yoksa iki
> commit'te bütün paketleri Pardus deposuna almak zor bir şey değil.
> Başkalarının yapması gerekeni onların yerine yapmak bence, sorumluluk
> anlayışımla bağdaşmıyor.
Bu bir seyi baskalarinin yapmasinin gerekmesi degil ki.

Herkes tek tek paketlerini tasirsa, n tane commit olacak ama esas
onemlisi herkes ayri ayri unutabilecek (listedeki mesaj gozunden
kacabilecek). Bir seferde hepsi tasinirsa, bir kere commit olacak ve
unutma/gozden kacma olasiligi olmayacak. Emek optimizasyonu :)

Burada depo politikasi belirliyorsun. Benzer bicimde depodaki paketler
bilesen degistirirken de herkesin paketi "elleniyor". Herkes kendi
paketini gitsin, belirlenmis bilesene koysun demiyorsun.

Useniyorsan/usendiysen, acikca soyle :) -- ben yaparim.

Yok, bunun herkesin kendisinin yapmasinin gerekliliginin dogrulugunda
israrciysan, ellemeyecegim; bekcilik yapmaya devam edebilirsin (ya
etmeyebilirsin).

                   Doruk