[Gelistirici] [Contrib-commits] r11237 - 2009/stable/programming/language/perl/perl-Device-SerialPort

Serdar Dalgıç dalgic.srdr at gmail.com
12 Tem 2009 Paz 17:53:09 EEST

2009/7/12 Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr>

> Merhaba,
>
> Sun, 12 Jul 2009 15:27:35 +0300, Serdar Dalgıç <dalgic.srdr at gmail.com> :

> Bu bir seyi baskalarinin yapmasinin gerekmesi degil ki.
>
> Herkes tek tek paketlerini tasirsa, n tane commit olacak ama esas
> onemlisi herkes ayri ayri unutabilecek (listedeki mesaj gozunden
> kacabilecek). Bir seferde hepsi tasinirsa, bir kere commit olacak ve
> unutma/gozden kacma olasiligi olmayacak. Emek optimizasyonu :)
>
> Burada depo politikasi belirliyorsun. Benzer bicimde depodaki paketler
> bilesen degistirirken de herkesin paketi "elleniyor". Herkes kendi
> [...]

Yok, anlaşamıycaz :) emek optimizasyonu yapmak istiyorsan buyur, ben
uyarmanın doğru olduğunu düşünüyorum, bunda da ısrarcıyım, sıkılana kadar da
uyarabilirim (ta ki kimsenin iplemediğini düşünene kadar.) Üşenecek olsam bu
mailleri yazmaya da üşenirdim, niye bu kadar direteyim ki yoksa?

Ha şimdi biri çıksa "bır bır mail yazana kadar commitlerdiniz" dese "ne de
güzel dedin" derim o kişiye =)

--
- Serdar Dalgic