[Gelistirici] [Contrib-commits] r11237 - 2009/stable/programming/language/perl/perl-Device-SerialPort

Serdar Dalgıç dalgic.srdr at gmail.com
12 Tem 2009 Paz 15:27:35 EEST

2009/7/12 Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr>

> Merhaba,
>
> Sun, 12 Jul 2009 14:59:34 +0300, Serdar Dalgıç <dalgic.srdr at gmail.com> :

> Ustteki 7 satiri tek cumlede ozetlersek, "Ingilizce bilmeyen biri Pardus
> gelistiricisi olamaz" diyorsun.

dikkat, polemik çıkabilir :)
Konu rayından çıkacak, o yüzden cevaplamıyyim.

> Uyuz etmek icin, gercekten dalginlikla merge ettim :)
>
> Bekcilik yerine, contrib/2009 deposundaki tum perl/python paketlerini,
> daha gelistirme deposundayken (yilanin basi kucukken) pardus-devel
> deposuna tasisana?

bu kez de "benim paketime niye elleştin" diyenler çıkabilir, hem bence
ninjalık yapmak yerine herkesin kendi evinin önünü temizlemesi daha uygun
bir çözüm, böyle olması gerektiğine inanıyorum. Yoksa iki commit'te bütün
paketleri Pardus deposuna almak zor bir şey değil.

> Her commit'e bakip, aha bu da kacti diye uyarmaktan daha temiz ve
> az emek gerektiren bir cozum bence.

Başkalarının yapması gerekeni onların yerine yapmak bence, sorumluluk
anlayışımla bağdaşmıyor.

--
- Serdar Dalgic