[Gelistirici] [Contrib-commits] r11237 - 2009/stable/programming/language/perl/perl-Device-SerialPort

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
12 Tem 2009 Paz 15:15:05 EEST

Merhaba,

Sun, 12 Jul 2009 14:59:34 +0300, Serdar Dalgıç <dalgic.srdr at gmail.com> :

> Kendi düşüncem, geliştirici listesini ne kadar takip ediyorsa katkı
> veren bir insan, pardus-devel listesini de takip edebilmeli. Mail
> listelerini takip etmiyorsa , paketlediği programın ana
> geliştiricileriyle nasıl irtibata geçecek, o paketteki hatalardan
> nasıl haberdar olup ilgili yamaları pakete yansıtacak, o paketin
> geliştirme listelerini nasıl takip edecek?? Bunları yapmıyorsa ,
> evet, sadece versiyon etiketinde sayı arttırıyordur gibi geliyor bana
Ustteki 7 satiri tek cumlede ozetlersek, "Ingilizce bilmeyen biri Pardus
gelistiricisi olamaz" diyorsun.

> Hayır, uyuz oldum, ondan çevirdim Türkçe'ye sadece :p daha da okuyup
> sallamayan çıkarsa "daha ne yapayım" diye o link'i göndericem,
> perl-python paketleri bekçiliği yapmaya niyetim yok :)
Uyuz etmek icin, gercekten dalginlikla merge ettim :)

Bekcilik yerine, contrib/2009 deposundaki tum perl/python paketlerini,
daha gelistirme deposundayken (yilanin basi kucukken) pardus-devel
deposuna tasisana?

Her commit'e bakip, aha bu da kacti diye uyarmaktan daha temiz ve
az emek gerektiren bir cozum bence.

                   Doruk