[Gelistirici] [Contrib-commits] r11237 - 2009/stable/programming/language/perl/perl-Device-SerialPort

Serdar Dalgıç dalgic.srdr at gmail.com
12 Tem 2009 Paz 14:59:34 EEST

2009/7/12 Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr>

> Merhaba,
>
> Sun, 12 Jul 2009 14:31:59 +0300, Serdar Dalgıç <dalgic.srdr at gmail.com> :

> Ingilizce gelistirici listesini takip etmemek ya da oraya atilanlari
> okuyamamak/anlayamamak, gelistiricinin sadece "version" etiketinde sayi
> arttirdigi anlamina mi geliyor?

Onunla ilgili bu listeye bir mesaj daha atmıştım [1] , pardus-devel
listesinde yazılanları anlayamadığını söyleyen biri olsaydı Türkçe'sini de
yazardım. O zaman [1]deki mesaj da okunmamış anlamına geliyor bu durum.
Kendi düşüncem, geliştirici listesini ne kadar takip ediyorsa katkı veren
bir insan, pardus-devel listesini de takip edebilmeli. Mail listelerini
takip etmiyorsa , paketlediği programın ana geliştiricileriyle nasıl
irtibata geçecek, o paketteki hatalardan nasıl haberdar olup ilgili yamaları
pakete yansıtacak, o paketin geliştirme listelerini nasıl takip edecek??
Bunları yapmıyorsa , evet, sadece versiyon etiketinde sayı arttırıyordur
gibi geliyor bana [2].

> Sanirim sen de bunun boyle olmadiginin farkindasin ki, Turkce de yazdin
> sonunda :)
>
>                   Doruk

Hayır, uyuz oldum, ondan çevirdim Türkçe'ye sadece :p daha da okuyup
sallamayan çıkarsa "daha ne yapayım" diye o link'i göndericem, perl-python
paketleri bekçiliği yapmaya niyetim yok :)

[1] http://liste.pardus.org.tr/gelistirici/2009-June/020057.html
[2]
http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=gibi+geliyor+bana+yoksa+%C5%9F%C3%BCphen+mi+var

--