[Gelistirici] [paketler-commits] r71775 - in playground/ggorgen/chromium-browser: . files

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
7 Tem 2009 Sal 01:44:33 EEST

On Tuesday 07 July 2009 01:21:04 Gökmen Görgen wrote:

> Yazdıklarından ben bir şey anlamıyorum Fatih.
>
> 1) Playground'u amacı dışında kullandığımı mı iddia ediyorsun? Hem
> kimsenin karışmasına hakkı yok diyorsun, hem de karışıyorsun bu ne
> iştir?

Amacı dışında kullandığına dair tek kelime ettiysem alıntıla şuraya. Nereden
çıkarıyorsun bunları?

> 2) Ben depoda olmayan uygulamaları bile paketler, paketleyerek
> kullanır (örneğin packagekit orada aylardır duruyordu ve pardus
> 2008'de packagekit'i kullanırdım, ama bir kere bile review'e almadım,
> alamam da, Gökçen bir kere bile bana karışmadı.) ve isteyen
> arkadaşlarıma da playground'umdaki adresi verir ve denettiririm. Kendi
> playground'umu kişisel amaçlar için kullanma hakkım yok mu?
> Playground'umda olan paketimin binary olup olmamasından sana ne?

"Sana ne?" ne demek şimdi? Paketi depoya almak isteyip istemediğini, ne
yapmaya çalıştığını öğrenmeye çalışıyorum. Bunu öğrenmek istemek herkesin
hakkı. public bir alan orası. Söylemek istemiyorsan da adam gibi söyle.
"Bilmenizi istemiyorum" de "Kendimce denemeler yapıyorum, depoya almaya
niyetim yok" de, birşey söyle.

> [...]
> abanmış, derlemiş. Helal olsun" derdim ve farm'da derlenip depoya
> girene kadar da kendi binary paketimi yapmaya ve bununla idare etmeye
> de devam ederdim.
>
> Biri çıkıp bana "Playground'unda sırf kendin için paket yapman yasak
> Gökmen" dese o zaman ben neden paket yaptığımı ve yapmam gerektiğini,
> hatta paketçiliğin ne demek olduğunu sorgulamaya başlarım. Zira
> paketlerimin %90'ını sırf kendim için paketledim (var mı aranızda Xfce
> kullanan?). Depoya uygun olanlar review aşamasından başarıyla
> geçtiler, olamayanlar ise Playground'umda veya kişisel depomda

Şöyle demişim:

"Eğer uygulamayı yeteri kadar tanımıyorsan bu işi başkalarına bıraksan daha
iyi olur."

Öneri değil mi bu?

Ben chromium'u falan paketlemek istemiyorum. "Konudan bihaber" derken de seni
kastetmedim.

Eğer yazdıklarımından farklı anlamlar çıkarmaya, söylemediğim şeyleri
söylediğimi iddia etmeye devam edeceksen boşa harcayacak vaktim yok; kusura
bakma. Yazdıklarımı açıklamak için sayfalarca yazmaya hiç niyetim yok.