[Gelistirici] [paketler-commits] r71775 - in playground/ggorgen/chromium-browser: . files

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
7 Tem 2009 Sal 01:21:04 EEST

2009/7/7 Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr>:

> Şu cevapları yazanlar, söz konusu pakete bakıp yazdığım maili tekrar okusunlar
> lütfen. Bazılarının konudan bile haberi olmadığını düşünüyorum.

Yazdıklarından ben bir şey anlamıyorum Fatih.

1) Playground'u amacı dışında kullandığımı mı iddia ediyorsun? Hem
kimsenin karışmasına hakkı yok diyorsun, hem de karışıyorsun bu ne
iştir?

2) Ben depoda olmayan uygulamaları bile paketler, paketleyerek
kullanır (örneğin packagekit orada aylardır duruyordu ve pardus
2008'de packagekit'i kullanırdım, ama bir kere bile review'e almadım,
alamam da, Gökçen bir kere bile bana karışmadı.) ve isteyen
arkadaşlarıma da playground'umdaki adresi verir ve denettiririm. Kendi
playground'umu kişisel amaçlar için kullanma hakkım yok mu?
Playground'umda olan paketimin binary olup olmamasından sana ne?

3) Birinci mesajında ben öneri, uyarı falan göremiyorum. Sen bunu
beceremeyeceksen bırak ben paketleyeyim demişsin resmen. Seni
paketlemekten alıkoyan ne? Svn'den son sürümü çekip derlediğini, inşa
dosyalarını aktardığın tek bir commit'ini görebilseydim, ben zaten
derdim ki "Bu adamın benim gibi netbook'u yok, interneti de güzel,
imkanları da kısıtlı değil, bıkmamış üşenmemiş gitmiş SVN sürümüne
abanmış, derlemiş. Helal olsun" derdim ve farm'da derlenip depoya
girene kadar da kendi binary paketimi yapmaya ve bununla idare etmeye
de devam ederdim.

Biri çıkıp bana "Playground'unda sırf kendin için paket yapman yasak
Gökmen" dese o zaman ben neden paket yaptığımı ve yapmam gerektiğini,
hatta paketçiliğin ne demek olduğunu sorgulamaya başlarım. Zira
paketlerimin %90'ını sırf kendim için paketledim (var mı aranızda Xfce
kullanan?). Depoya uygun olanlar review aşamasından başarıyla
geçtiler, olamayanlar ise Playground'umda veya kişisel depomda
kaldılar.

Eee, hala mı konudan bihaberim?

P.S. Eğer yine Xfce, PackageKit gibi alakasız paketlerin muhabbetini
ettim diye sapla samanı karıştırdığımı düşünen varsa, biraz daha
objektif ve tarafsız olarak empati yeteneklerini kullansınlar. Bana bu
satırları yazdıran, birilerinin bana hesap sormasından.

--
gkmngrgn ~ http://www.gokmengorgen.net