[Gelistirici] [paketler-commits] r71775 - in playground/ggorgen/chromium-browser: . files

İşbaran Akçayır isbaran at gmail.com
7 Tem 2009 Sal 09:04:08 EEST

> Ben chromium'u falan paketlemek istemiyorum. "Konudan bihaber" derken de
> seni
> kastetmedim.

Vallahi hepimiz mesajları okuyup sonra cevap veriyoruz, konudan bir haber
bir insanın burda işi olmaması gerekir
değil mi  :-)

Eğer yazdıklarımından farklı anlamlar çıkarmaya, söylemediğim şeyleri
> söylediğimi iddia etmeye devam edeceksen boşa harcayacak vaktim yok; kusura
> bakma. Yazdıklarımı açıklamak için sayfalarca yazmaya hiç niyetim yok.

Açıklama zaten, her şey açık :-) Biraz sakin olsanız herkes biraz tarzına
dikkat etse bir sorun kalmayacak,
attığın ilk mailde bile agresifsin, aynı şeyi söylemenin yüz tane güzel yolu
varken 101. kötü yolu seçiyorsun ..

Boşa vakit harcamak, muhabbetten sıkılmak filan yerine ne diyor bu adamlar
diye düşün arada bir olsun bitsin daha az vaktimizi alır ..

--
İşbaran Akçayır
http://ish.kodzilla.org