[Gelistirici] [paketler-commits] r71775 - in playground/ggorgen/chromium-browser: . files

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
7 Tem 2009 Sal 00:19:19 EEST

On Tuesday 07 July 2009 00:08:32 İşbaran Akçayır wrote:

> Sen de cevap vereceğine siliyorsun paketi :) Kimsenin playground'da ne
> yapıyorsun diye hesap sormaya hakkı yok biliyorsun, birileri doğru
> düzgün mail yazamıyor, adap bilmiyor diye niye sinirleniyorsun .. gerçi
> temeli zevk almak olan bir şeyden tadın kaçtı diye çat diye vazgeçtiğini
> düşünsek bile gayet mantıklı tavrın ..

Kimsenin kimseye hesap sorduğu yok. Nasıl böyle yorumlar çıkarıyorsunuz
anlamıyorum. playground dizinlerine elbette yorum yapılabilir. İlerde depoya
girmesi muhtemel bir paket için düşüncemi söyledim. Eğer depoya sokma niyeti
yoksa ne ala. Ben kimsenin playground'una karışmam. Karışmak da çok saçma.
Eğer depoya sokma niyeti varsa boşuna bu şekilde uğraşmaması için uyarıda
bulundum.

Bundan sonra da -kimse kusura bakmasın- bana gelen her commit mesajı hakkında
gördüğüm hataları, yanlışları dile getirip gerekirse önerilerimi yapacağım.
Özellikle yeni review sürecine geçinceye kadar. Malum jet hızıyla
playground'dan review'a, oradan da depoya giren paketler olmuyor değil.

Şu cevapları yazanlar, söz konusu pakete bakıp yazdığım maili tekrar okusunlar
lütfen. Bazılarının konudan bile haberi olmadığını düşünüyorum.