[Gelistirici] yeni geliştiriciler

mehmet nur olcay mnurolcay at gmail.com
26 Oca 2009 Pzt 00:04:46 EET

Merhaba,

Ben de yenilerdenim. Linux kullanmaya Pardus ile başladım. Eski zamanlarda ASP
ile uğraşmış olmam dışında tahsili ve mesleğiyle kodlarla/kodlamayla tamamen
alakasız bir adet diş hekimiyim. Diğer dağıtımlarla kıyaslanınca paket
sayısının azlığı çokça konuşulan birşeydi. Benim işime yarayacak, kullanmak
istediğim uygulamalardan başlayarak paket işine giriştim. Şimdilik
paketlemekle meşgulum, bugzillaya yavaştan göz kırpıyorum, işten kalan
zihinsel ve bedensel yorgunluğu bir düzene oturtabilirsem çevirilere de el
atmayı düşünüyorum ne zamandır. Eskisi kadar sık olmasa da bazen irc'de
kullanıcılara yardımcı olmak gibi bir vazife de biçiyorum kendime.

Paketleme ve proje içindeki çeşitli muameleler konusunda bana çokça yardımcı
olan, kendimce sağladığım mütevazı bir katkıyla da olsa Pardus'a beni ve
bildiğim birkaç kişiyi daha kazandıran sevgili Kenan Pelit'e saygılar : ) .
Pardus ve kullanıcılar arasında doğrudan geçişi sağlayacak böyle
geliştiricilerin artmasını projenin hızlanması ve büyümesi açısından çok
önemli buluyorum...

--
Mehmet Nur Olcay