[Gelistirici] yeni geliştiriciler

Fethican Coşkuner fethicanc at gmail.com
23 Oca 2009 Cum 14:03:42 EET

On Sunday 18 January 2009 02:07:01 Onur Küçük wrote:
>  Merhaba,
>
>  Kendilerini, bizi ilgilendiren konularda (hangi alanlarla ilgileniyor
> vs. daha önce yazmıştım itiraz da gelmemişti) tanıtır mısınız diğer
> geliştiricilere ?

  2008 pardus stajyerlerindenim. Pardus'a smolt desteği üzerinde çalıştım.
Yalnız ders yoğunluğum nedeniyle smolt'u hazır hale getirip sizlere duyurma
şerefine henüz ulaşamadım. :)

  Bunun dışında sorumluluğumdaki az sayıda paket ile ilgileniyorum. Önümüzdeki
günlerde paketler ile ilgili daha fazla sorumluluk almak niyetindeyim.

   Kod yazmayı ve kodların içinde kaybolmayı çok seviyorum. KDE4 geçişi
sebebiyle uludağ depomuzun hareketlenmesinden oldukça memnunum. Dişime göre
bir şeyler yakalarsam bir ucundan tutmak istiyorum.

--
Fethican