[Gelistirici] yeni geliştiriciler

ertan ert976 at gmail.com
26 Oca 2009 Pzt 17:15:05 EET

On Sunday 18 January 2009 02:07:01 Onur Küçük wrote:
>  Merhaba,
>
>  Kendilerini, bizi ilgilendiren konularda (hangi alanlarla ilgileniyor
> vs. daha önce yazmıştım itiraz da gelmemişti) tanıtır mısınız diğer
> geliştiricilere ?

Merhaba,

Linux la Gelecek Linux 1.0 ile tanıştım daha sonra suse, mandrake (mandriva)
gibi dağıtımları denedim. O zamanlar düşük hızda internet bağlantısı yüzünden
linux tan yeteri kadar yararlanamamış ve hoşuma gitmemişti. 2007 yılını
başında pardus kurup 1-2 ay denedikten sonra win i uçurdum. Pardus benim tüm
işlerimi görebildiğim bir dağıtım. Zamanla bazı programlara ihtiyacım
olduğunda paket nasıl yapılır diye incelemeye başladım.  Daha çok multimedia
paketleri ve ihtiyacım olan diğer paketlerle uğraştım (cinelerra, lives,
filezilla  v.s) Sağ olsun  Ertuğrul Erata, Mustafa Günay, Kenan Pelit, Murat
Şenel .... gibi birçok arkadaşımın yardım gördüm. Herkese bana gösterdikleri
sabırdan dolayı bir kez daha teşekkür ediyorum.

Meslek yüksek okulu Elektrik bölümü mezunuyum.  Bursa da bir firmada Kalite
kontrolcü olarak çalışıyorum. Autocad, catia v.s. programlarla bir süre
ilgilendim. Office programını iyi derecede kullanıyorum. Bilgisayar konusunda
her çeşit programla ilgiliyim. Bilgisayar, fotoğrafçılık, sinema hobilerim
arasındadır. Teknolojik haberleri takip ederim. Programlama konusunda bilgim
yok, bir süre ilgilendim beni aştığını anlayınca bıraktım. İngilizcem ise yok
denecek kadar az.

İsim: 	Ertan Argüden
Takma İsim:  ert976
İlgi Alanı: Bilgisayar, fotoğrafçılık, sinema
Dağıtımdaki Rolü: Paket bakıcısı
E-Posta: ert976 at gmail.com
Jabber: ert976 at jabber.pardus.org.tr
Web Sitesi: -