[Gelistirici] E-posta cevaplarken...

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
24 Oca 2009 Cmt 16:47:21 EET

Merhaba,

Sat, 24 Jan 2009 14:51:39 +0100, Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com> :

> Ancak "linux" camiasinda, kernel mesaj listelerinde, bilisim camiasi
> icinde, bu "gereken kadar alinti yapip asagiya yazma" modeli
> kullaniliyor.
Bu pek "linux" camiasina ozgu degil aslinda. Ben Fidonet-tipi aglarda
da yazistim 90larda, o zaman da bu sekilde bir yazisma tarzi
kullanilirdi.

Hatta o donemde kullanilan mesaj istemcileri gonder tusuna bastiginizda
"mesajinizin %x'i alintidan olusuyor, gondermek istediginize emin
misiniz?" diye uyari cikartirlardi fazla alintilama durumunda :)

                   Doruk