[Gelistirici] kaptan 4

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
22 Oca 2009 Per 14:36:01 EET

Merhaba;

Thursday 22 January 2009 tarihinde, Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
> Perşembe 22 Ocak 2009 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:

> Ben böyle bir seçeneğe karşıyım; ancak çoğu kişi istiyor anlaşılan. Eğer
> olacaksa bunun yeri kaptan olmamalı. Kullanıcıları böyle bir kullanıma
> teşvik etmemeliyiz. User manager'da yer alabilir. Kaptan'ı "configuration
> center" haline getirmeyelim bence.

Evet, bunu yapacaksak bile Kaptan'da promote etmeyelim lütfen..
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]