[Gelistirici] kaptan 4

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
22 Oca 2009 Per 15:49:31 EET

On Thu, 22 Jan 2009 14:36:01 +0200
Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr> wrote:

> Evet, bunu yapacaksak bile Kaptan'da promote etmeyelim lütfen..

 Bu iş yalı da yetkili kullanıcı eklerken de yapılabilir aslıda (teknik
bir sorun yoksa). Eğer firstboot kullanmazsak ve Kaptan da da bu işi
yaptırmazsak ağ ayarı depolar vs. işlemlerinin hepsi kaptan da
yapılırken bol bol policykit-kde penceresi çıkaracak.

 Yalı'da ağ ayarı vs. yaptıramıyoruz bu arada not düşeyim, çünkü ilgili
kernel modülleri vs. o anda elde mevcut olmuyor ve ağ kartlarına
ulaşamıyoruz.