[Gelistirici] kaptan 4

Pinar Yanardag pinar at pardus.org.tr
22 Oca 2009 Per 11:38:52 EET

On 22-01-2009 10:43 Doruk Fisek wrote:
> Thu, 22 Jan 2009 10:24:36 +0200, Pinar Yanardag <pinar at pardus.org.tr> :

> Masaustunu KDE3 stili mi KDE4 stili mi kullanmak istiyorsunuz KDE'yi
> sorusu (2007-2008 ile davranis uyumlulugu icin).

stil bolumunde onceden hazirlanmis stil temalari olacak buyuk ihtimalle.
onlarin arasina kde3 stili de koyabiliriz.

> Her islem icin parola girmek istiyor musunuz yoksa hicbir islem icin
> parola sormayayim mi sorusu (2007 uyumlulugu).

evet, bu olacak.

> Hata raporlariyla ilgilenilmesi :)

=) boyle demekle haklisin, cunku kaptan'la ilgili girilen hatalarda tek
cevap vermedigim senin girdigin 2 hata duruyor (yamulmuyorsam). ama
bunlar ilgilenmedigimden degil, #7852 icin user-manager'a her islem icin
parola girilsin/girilmesin destegi eklenmesini bekliyorum mesela.

#8700'de bahsettigin durum icin de, 2008'de gelen kaptan'i daha sifirdan
kodlarken uzerinde hicbir degisiklik yapilmadan gecilebilme destegi
vermistim (pencerelerde gordugun her ayar bileseni tiklandigi an
uygulaniyordu, eger hicbir bilesene tiklamazsan hicbir ayar
degismiyordu, vs. ama bazi gelistirici arkadaslar bunun cok gnome'vari
bir davranis oldugunu soyledikleri icin, sonunda mevcut kaptan'daki
davranis stili cikti ortaya.) ve ben hala karar veremedim bunun dogru
cozumunun ne olacagina.. menuye hicbir ayar degistirme secenegi eklesem,
bu sefer adam baska panel stili secip uyguladiktan sonra, adamin eski
duzenine nasil donecegiz? gibi sorular var kafamda.

kaptan'da ontanimli olarak klasik panel secenegi geliyor.. senin dedigin
gibi klasik panel secildiginde hicbir ayar degistirmesi yapmazsak, bu
sefer adam farkli bir panel duzeni kullaniyorsa ama klasik secmek
istiyorsa hicbir degisiklik yapilmamis yani adamin istedigi klasik
duzene gecilmemis olacak. yani buna duzgun bir cozum bulamadim su an.

ha, tabi madem bunlari dusunuyorsun, bugzilla'ya da yazsana diyeceksin
=) tamamen benim iletisimi kopuk biri olmamdan kaynaklaniyor; eger o
hata ile ilgili kafamda bir cozum yoksa, bir cozum bulana kadar genelde
bisiy yazmiyorum. cok kotu bisiy, farkindayim ve degistirmeye
calisiyorum bunu, hemen yazayim hatta bu yorumlari da bugzilla'ya. =)

--
Pinar Yanardag
http://pinguar.org