[Gelistirici] kaptan 4

Pinar Yanardag pinar at pardus.org.tr
22 Oca 2009 Per 11:51:42 EET

On 22-01-2009 11:38 Pinar Yanardag wrote:

> evet, bu olacak.

bu arada, ben buna olacak dedim (dun ofiste de boyle bir secenek olsun
diye konusmustuk 2009'un surum yoneticisi Onur ile) ama dogru bir
davranis olup olmadigindan emin degilim. tamam, kullanicilar 2007'ye
uyumlu olsun vs. fakat hicbir islem icin parola sorulmamasi cok garip
birsey degil mi? adam ne oldugunu bilmeden acilis sihirbazinda tikladi
gecti diyelim, sonra boot-manager'i acip ne yaptiginin farkinda olmadan
kernel listesini silse ne olacak? bilemedim.

ama tabii user-manager'a boyle bir destek verirsek (yani hicbir islem
icin parola girilmemesi gibi bir politikaya eyvallah dersek) o zaman
kaptan'a ekleyip eklememe konusunu tartismak manasiz kaliyor. gene de
kullanicinin sistemi ilk kurdugunda cikan ekranda, yapacagi tercihler
konusunda ne kadar bilincli olacagi tartisilir..

--
Pinar Yanardag
http://pinguar.org