[Gelistirici] kaptan 4

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
22 Oca 2009 Per 10:43:23 EET

Thu, 22 Jan 2009 10:24:36 +0200, Pinar Yanardag <pinar at pardus.org.tr> :

> - coklu masaustu ayarlari (gecen sefer coklu masaustu kavrami ile
> tanismamis insanlara, "bak bu da var" demek icin koymustuk bunu.. ama
> simdi koyup koymama konusunda emin degilim pek, )
Bence gerekli degil. Cogu insan icin anlamadiklari fazladan bir adim
olur.

> * bu iki adimi yali first boot'a koymaya karar verirsek buradan
> kalkacak. kaptan'a cok fazla adim koyup kullaniciyi bunaltmak
> istemiyorum ama simdilik bunlar kaptan'da kalacak gibi gozukuyor.
Bence de bunlarin yali-firstboot'a tasinmasi iyi olur.

> oneri/elestiri/eski kaptan'da oldugunu dusundugunuz yanlislar, vs ..
> onerisi olan varsa duymak isterim..
Masaustunu KDE3 stili mi KDE4 stili mi kullanmak istiyorsunuz KDE'yi
sorusu (2007-2008 ile davranis uyumlulugu icin).

Her islem icin parola girmek istiyor musunuz yoksa hicbir islem icin
parola sormayayim mi sorusu (2007 uyumlulugu).

Hata raporlariyla ilgilenilmesi :)

                   Doruk