[Gelistirici] Açık hatalar için test takımından faydalanmak

Furkan Duman coderlord at gmail.com
21 Oca 2009 Çar 13:05:19 EET

21 Ocak 2009 Çarşamba 12:28 tarihinde Serbulent UNSAL
<serbulent at pardus.org.tr> yazdı:
> Hata takip sisteminde Senaryo 1 için NEEDINFO Senaryo 2 için NEEDSTESTING
> anahtar sözcüklerini kullanırsak bu sözcükleri içeren hataları hazır arama
> sayfaları[1] ve bunlara bağlı RSS beslemeleri ile  takip edilebilir olacak.

Güzel öneri. Benden +1.

Senaryo 1 için, eğer hatanın sahibi geliştirici ilgilenmiyorsa,
belirlenen bir kişi geliştiricileri dürtme görevini de üstlenebilir.
Şu an Selim Bey bu konuda elinden geleni yapıyor. Ancak yanıt
vermeyen/vermekte geciken bir geliştirici var ise başka bir
geliştiriciye hatayı paslayabilir diye düşündüm.

--
Furkan Duman