[Gelistirici] Açık hatalar için test takımından faydalanmak

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
21 Oca 2009 Çar 14:08:09 EET

Wednesday 21 January 2009 Tarihinde 13:05:19 yazmıştı:
> 21 Ocak 2009 Çarşamba 12:28 tarihinde Serbulent UNSAL

> Güzel öneri. Benden +1.
>
> Senaryo 1 için, eğer hatanın sahibi geliştirici ilgilenmiyorsa,
> belirlenen bir kişi geliştiricileri dürtme görevini de üstlenebilir.
> Şu an Selim Bey bu konuda elinden geleni yapıyor. Ancak yanıt
> vermeyen/vermekte geciken bir geliştirici var ise başka bir
> geliştiriciye hatayı paslayabilir diye düşündüm.

 Senaryo 1 de NEEDINFO kısmı, geliştiriciden haber gelmediği için değil hatayı
raporlayandan haber vermediği için kullanılıyor aslında.Geliştiricinin
ilgilenmemesi hatanın açık kalması (ve ilgili geliştiricinin hata kaydına ilgi
göstermemesi) ile belirlenebilir.